بیمه

ثبت و اعلام
خسارت بیمه درمان

بیمه

نحوه استفاده از
خسارت الکترونیک

بیمه

نحوه دریافت
معرفی نامه

ثبت و اعلام خسارت
بیمه درمان

نحوه استفاده از خسارت
الکترونیک

دریافت معرفی نامه

سوالات متداول

درفرایند استفاده از بیمه تکمیل خود ممکن است سوالاتی در زمینه های مختلف از جمله دریافت معرفی نامه و پرداخت خسارت برای شما بوجود بیاید. در این قسمت تلاش کرده ایم به همه سوالاتی که ممکن است در این فرایند برای شما بوجود بیاید پاسخ دهیم.

مشاهده پرسش های متداول
بیمه

دریافت فرم های مورد نیاز 

ما در درمانت به شما اینا امکان را داده ایم که فرم های مختلفی را که ممکن است در طی فرایند استفاده از بیمه تکمیلی خود به آنها نیاز داشته باشید را از طریق وب سایت درمانت دانلود کنید تا از این طریق در زمان و انرژی شما صرفه جویی شود.

دریافت فرم های مورد نیاز
بیمه

شرایط بیمه نامه شما

برای اینکه بدانید بیمه تکمیلی در طی فرایند درمان چه کمکی به شما می کند و کدام هزینه ها را پوشش می دهد، لازم است نسبت به  قوانین و شرایط بیمه نامه خود اطلاعات بیشتری داشته باشید تا اینکه بتوانید از بیمه نامه خود بهتر استفاده کنید.

مشاهده شرایط بیمه نامه
بیمه

 تعرفه محاسبه خسارت 

خسارت یعنی اینکه شما به مرکز درمانی مراجعه کرده اید و هزینه های درمان را خودتان پرداخت نموده اید. در اصطلاح به بازپس گیری این هزینه پرداخت خسارت گفته می شود که بر طبق مصوبه های وزارت بهداشت محاسبه می شود.

مشاهده تعرفه های خسارت
بیمه

پرتال درمانت

ما در پرتال درمانت این امکان را برای شما مهیا کرده ایم که بسیاری از کارهای ضروری از جمله دریافت معرفی نامه، ثبت و اعلام خسارت و… را بتوانید از طریق پرتال و به صورت اینترنتی انجام دهید. اگر شما از پرتال درمانت استفاده کنید علاوه بر اینکه پی گیری کارهایتان زمان کمتری از شما خواهد گرفت، ما نیز درخواست های شما را زودتر دریافت می کنیم و بالطبع پاسخ دهی ما نیز به درخواست های شما سریع تر خواهد بود.

نحوه استفاده از پرتال درمانت
بیمه